sábado, 23 de febrero de 2013

CORRIENTE SINDICAL D'IZQUIERDA (ASTURIES)

CSI EXIGE LA LIBERACIÓN DE TODOS LOS PRESOS POLÍTICOS SAHARAUIS

El sindicato Corriente Sindical d’Izquierda (Asturies) quiere hacer pública su más profundo rechazo a las brutales e ilegales condenas impuestas a los 24 ciudadanos del grupo de Gdeim Izik.y exige la inmediata liberación de todos los presos políticos saharauis.

Sin ningún tipo de garantías judiciales y en la más absoluta ilegalidad, para la CSI, este proceso no fue otra cosa que una farsa más del régimen marroquí, en su campaña de exterminio del Pueblo Saharaui.

Desde la CSI manifestamos nuestro total apoyo al Pueblo Saharaui en lucha por su derecho a la autodeterminación y exigimos a las autoridades e instituciones de gobierno asturianas y del Estado español, una intervención diplomática internacional inmediata para la liberación de todos los presos políticos saharauis, el fin de la ocupación marroquí del territorio saharaui y el establecimiento de la República Árabe Saharaui Democrática.


SINDICATU CORRIENTE SINDICAL d’IZQUIERDA (ASTURIES)

CSI DESIXE LA LLIBERACIÓN DE TOLOS PRESOS POLÍTICOS SAHARAUIS

El sindicatu Corriente Sindical d’iZquierda (Asturies) quier asoleyar la so más fonda refuga de les brutales ya illegales condergues impuestes a los 24 ciudadanos del grupu de Gdeim Izik.y desixe la lliberación darréu de tolos presos políticos saharauis.

Ensin denguna triba de garantíes xudiciales y na más absoluta illegalidá, pa la CSI, esti procesu nun foi otra cosa qu'una farsa más del réxime marroquín, na so campaña d'esterminiu del Pueblu Saharaui.

Dende la CSI sopelexamos el nuesu sofitu dafechu al Pueblu Saharaui en llucha pol so drechu al autodetermín y desiximos a les autoridaes ya instituciones de gobiernu asturianes y del Estáu español, una intervención diplomática internacional inmediata pa la lliberación de tolos presos políticos saharauis, la fin de la ocupación marroquina del territoriu saharaui y l'establecimientu de la República Árabe Saharaui Democrática.

No hay comentarios: